Klacht: Pre-order iPhone 7 gaat volledig mis

op 20 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 9-9 om 9.00 uur start de pre-order actie van de iPhone 7. Ik maak direct om 09.00 uur een bestelling en krijg per e-mail een bevestiging per mail. Deze wordt gevolgd door een mail dat iPhone 7 leverbaar is vanaf 16-9 en ik binnen 5 dagen zal worden geïnformeerd over de exacte leverdatum.

Op dag 6 (15 september) heb ik nog steeds niets vernomen en ik neem contact op met de klantenservice van Vodafone. De medewerkster verteld mij dat het toestel klaar staat voor verzending en dat ik diezelfde avond nog een Track & Trace code zal ontvangen. Die avond ontvang ik echter wederom niets.

Op 16 september zie ik dat een collega, die exact dezelfde bestelling een halve dag later heeft doorgevoerd, zijn iPhone 7 inmiddels in handen heeft. Mij bespeurd dan het gevoel dat er ergens iets mis moet zijn gegaan met mijn order. Ik neem opnieuw contact op met de klantenservice. Nu wordt mij verteld dat het toestel echt klaar staat voor verzending en de track & trace code kan niet lang op zich laten wachten.

Op zaterdag nog steeds geen enkele mail ontvangen. Opnieuw contact met de klantenservice en nu weet een medewerker mij te melden dat de bestelling niet goed is doorgelopen (daar waar ik een dag eerder specifiek om gevraagd heb). Hij geeft aan dat hij een melding kan plaatsen maar dat dit 15 dagen (!) verwerkingstijd nodig heeft. Hij adviseert mij de bestelling te annuleren en direct opnieuw te plaatsen. Zo gezegd, zo gedaan..

De levertijd voor nieuwe orders is echter aanzienlijk opgelopen en men weigert mijn bestelling te behandelen met besteldatum 9-9 ipv 17-9. Ik mag inmiddels tot medio oktober wachten op een toestel wat ik als pre-order heb besteld.

Verwachte oplossing; het afhandelen van mijn order als zijnde geplaatst op 9-9 en niet als order verwerkt op 17-9. Men had mij immers op 9-9 al een bevestiging verstuurd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohanJansen1982