Klacht: Zeer slecht en sagarijnig geholpen door oude medewerkster Praxis Dronten

op 23 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vanmiddag 23 mei wil ik mijn 8 zakken boomschors afrekenen, de kassa medewerkster die de klanten voor mij ook al asociaal bediende vroeg mij op een zeer ordinaire toon om mijn kortingskaart en klantenkaart, deze staan op mijn telefoon, doordat de medewerkster ( zeer oude dame ) volgens mij niet weet hoe ze moet scannen probeerde meermaals een poging. Helaas kreeg ze het niet voor elkaar en ik moest maar het hele bedrag betalen. Doordat er meerde mensen in de rij stonden heb ik maar betaald….. maar geen korting gehad. Ik vindt dit echt schandalig en de manier waarop ik geholpen ben kan echt niet door de beugel. Ik kom zeer regelmatig in deze bouwmarkt maar na deze actie zal ik dit niet meer doen. Ben echt teleur gesteld in dit filiaal. Ik ben klant en mag op zijn minst verwachten goed en professioneel geholpen te worden. Deze persoon hoort niet te werken in een bouwmarkt. Graag kom ik in contact met een directie lid om dit te bespreken en alsnog op te lossen.

Als ik de korting als nog krijg of het gehele bedrag als compensatie. Ben echt des duivels.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans de Graaf