Mijn Klacht:
Praxis levert een misleidend product, afbeelding op de website klopt niet met hetgeen je besteld hebt. De Grado bbq staat op de website als een bbq met een mediterrane uitstraling in wit en rood. Echter, toen het product geleverd werd, blijkt uit navraag bij de klantenservice dat er twee verschillende coatings nodig zijn om de bbq in die kleur te krijgen. Als je een pot witte verf wilt bestellen dan betaal je 70 euro aan verzendkosten terwijl depot 30 euro kost. EN de bbq van 280 kg daar betaal je ook nog eens 70 euro verzendkosten voor. Dus voor een emmer van 8 kg en een bbq van 280 kg betaal je hetzelfde verzendbedrag. Wie nemen ze nu in de maling. O ja, dan moet je hem ook nog zelf verven. De klantenservice van Praxis komt haar afspraken niet na door een terugkoppeling te geven. Hierover moet je keer op keer contact opnemen, telefonisch en per mail. De reacties van de klantenservicemedewerkers is veelal terugleggen bij de klant in plaats van meedenken. Ze bellen terug op verkeerde nummers terwijl je het nummer goed doorgeeft. Ook mailen ze niet terug. Als we de bbq in de juiste kleur wilden moesten we extra spullen bestellen. 7 keer gebeld en vier mails verder en de bbq halen ze weer op. Wilden ze ook nog retourkosten in rekening brengen. Wat een afgang Praxis!!!
Gewenste Oplossing:
Excuses voor de gang van zaken. Iemand aan de lijn krijgen van het management van Praxis. Een bbq in de kleur die we besteld hebben.
