Klacht: Bestelling niet leverbaar na bevestiging

op 23 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag 23 mei naar een filiaal in Amsterdam gereden om onze bestelling op te halen. Bevestiging geprint en auto gehuurd om de tuinschermen te vervoeren. Vooraf nog telefonisch gecheckt of de openingstijden op de website kloppen en of de bestelling klaarstaat. “ U kunt uw bestelling ophalen bij de afhaalbalie maar dat wijst zich zelf. Als u een mail met afhaaldatum heeft gehad zal het wel klaarstaan”.
Helaas na 40 minuten rijden werd ons in de winkel medegedeeld dat onze bestelling niet doorgaat, het artikel is allang uitverkocht en de voorraad op -2 staat. Excuses van de vriendelijke medewerker. Komt heel vaak voor op praxis.nl vertelde hij ons. Grrrr… onverrichte zaken terug naar huis. Praxis we are not amused!!!

Zodra de artikelen weer voorradig zijn dat onze bestelling kosteloos thuis afgeleverd wordt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JH33