Klacht: Wekelijks sticker ‘herstel huisadres’ op post

FBloemkolk op 10 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds meerdere weken ontvangen wij circa de helft van onze post te laat en met een ‘herstel huisadres’ sticker er op. Dit terwijl naam, adres en postcode correct zijn.

Gewenste Oplossing:

Alle post tijdig en zonder omweg/sticker bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FBloemkolk