Klacht: TNT/Douane stelletje zakkenvullers !!

me.wouda op 10 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat ik steeds DOODziek word van inklaringskosten die ik moet betalen aan de deur omdat TNT/Douane veel te veel waarde berekent zodat ze lekker hun zakken kunnen vullen maal zoveel mensen want ik ben niet de enigste natuurlijk . Ik begrijp wel dat als je iets koopt , in dit geval van Ebay en het bedrag voor het product bedraagt meer dan 22€ dat je een beetje moet bijbetalen omdat het niet uit de Europese Unie komt , maar ik kan er met me hoofd niet bij dat die smerige TNT/Douane de verzendkosten wat ik al heb betaald ( US$ 22 )erbij rekenen zodat ik boven de waarde uitkom . Het is toch belachelijk dat als ik iets koop wat ook nog tweedehands is waar ik 29 € voor heb betaald dat TNT/Douane er een waarde aan vaststeld van 44 € !! Dat is meer dan dat ik er voor betaald heb !! Ik noem dat pure oplichting ! Ik lees trouwens op internet dat het stikt van de klachten over TNT post , zouden die mensen dat nou gewoon niet door hebben dat die hele organisatie voor geen meter deugd ?? Ik lees over pakketten die verdwijnen , zomaar retour worden gezonden , achter worden gehouden zonder reden en noem maar op . De pest is dat je hier niks aan kan doen en dat is de monopolie van grote bedrijven , of je nou Shell neemt die een zooitje afgewerkte zooi in Nigeria in kleine dorpen dumpt en dan vervolgens zegt dat ze van niks weten of TNT die gewoon vind dat je zoveel moet betalen voor iets van mindere waarde , het draait allemaal om macht en geld !! Van mij hoeven ze mij pakketje nooit meer te vervoeren maar ja wie heb je anders , dat bedoel ik nou , grote bedrijven hebben overal monopolie en dat weten ze !!

Terugbetaling ! Ik had ze al geschreven en ze kwamen tot de conclusie dat ik toch te veel had betaald , terwijl ze trouwens in de brief hadden gelogen want ik had exact de bedragen en factuur in de brief gedaan maar evengoed hadden ze er in de retourbrief een tientje bovenop gedaan !! Kunnen ze niet lezen ofzo , zijn ze blind ?? Toen stond erin de brief met aftrek van hun verzonnen bedrag dat er voor mij 0,78 € cent overbleef maar dat was te weinig om aan mij terug te storten !! Hoe durven ze !! Ik heb 1 keer in het verleden 0,05 cent te weinig gefrankeerd op een brief volgens hun , maar toen kreeg ik wel steeds brieven thuis of ik die 0,05 cent nog even wilde betalen !! Stelletje zakkenvullers !! Ik wil gewoon me geld terug !!

Alle klachten die gemeld zijn door