Mijn Klacht:
Ik heb een klacht omdat er een pakketje bij een afhaalpunt bezorgd zou zijn, het afhaalpunt beweerde echter geen pakketje te hebben.
De volgende dag zou het pakketje er wel zijn, alleen ook dit was niet zo. Toen maar gebeld met de klachtendienst en tergelijkertijd klantenservice van PostNL , drie keer was de medewerker zeer slecht te verstaan, zoals altijd gebeurt bij callcenters. Natuurlijk werd er gezegd dat het pakketje er wel zou zijn, maar ook die dag later ben ik drie keer langs geweest om het pakketje op te halen. Toen werd ook nog een keer mijn chat zomaar beëindigd tewijl het 15 minuten duurde voordat ik kon chatten helaas, werd ik door alle vele onnodige chat berichten van het gesprek gehouden wat frustratie en verwarring veroorzaakt, kreeg ik geen antwoorden op mijn directe vragen, maar werd er na mijn vraag, juist vragen aan mij gesteld, om het maar even samen te vatten, ik vind het een slechte klantenservice, en tegelijkertijd klachtendienst bovendien, en onduidelijk over hun echte taak. De hele service geeft mij een onveilig gevoel omdat ik zelfs verdenking heb van criminele activiteiten, .
Gewenste Oplossing:
Ik zou het normaal vinden als je op een normale manier aangesproken zou worden, zodat je op een normale rustige manier een klacht zou kunnen behandelen voordat een klant drie keer voor hetzelfde moet bellen, en daarna nog geen informatie krijgt. Dan vervolgens moet gaan chatten , en dan gewoon beëindigd wordt een keer, nou een oplossing hiervoor heb ik zeker. Pure onzin allemaal. allemaal ontslaan ofzo, geen idee, maar dit is geen klantenservice of normaal bedrijf.