Klacht: PostNL klachtendienst

Anoniem denhaag op 09 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht omdat er een pakketje bij een afhaalpunt bezorgd zou zijn, het afhaalpunt beweerde echter geen pakketje te hebben.
De volgende dag zou het pakketje er wel zijn, alleen ook dit was niet zo. Toen maar gebeld met de klachtendienst en tergelijkertijd klantenservice van PostNL , drie keer was de medewerker zeer slecht te verstaan, zoals altijd gebeurt bij callcenters. Natuurlijk werd er gezegd dat het pakketje er wel zou zijn, maar ook die dag later ben ik drie keer langs geweest om het pakketje op te halen. Toen werd ook nog een keer mijn chat zomaar beëindigd tewijl het 15 minuten duurde voordat ik kon chatten helaas, werd ik door alle vele onnodige chat berichten van het gesprek gehouden wat frustratie en verwarring veroorzaakt, kreeg ik geen antwoorden op mijn directe vragen, maar werd er na mijn vraag, juist vragen aan mij gesteld, om het maar even samen te vatten, ik vind het een slechte klantenservice, en tegelijkertijd klachtendienst bovendien, en onduidelijk over hun echte taak. De hele service geeft mij een onveilig gevoel omdat ik zelfs verdenking heb van criminele activiteiten, .

Gewenste Oplossing:

Ik zou het normaal vinden als je op een normale manier aangesproken zou worden, zodat je op een normale rustige manier een klacht zou kunnen behandelen voordat een klant drie keer voor hetzelfde moet bellen, en daarna nog geen informatie krijgt. Dan vervolgens moet gaan chatten , en dan gewoon beëindigd wordt een keer, nou een oplossing hiervoor heb ik zeker. Pure onzin allemaal. allemaal ontslaan ofzo, geen idee, maar dit is geen klantenservice of normaal bedrijf.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Anoniem denhaag

9 maanden geleden - Deze klantenservice is ook zelf de klachtendienst, de medewerkers zijn onbegripvol, dat laten ze merken door hoe ze je aanspreken via de telefoon. Voor een klacht moest ik drie keer bellen en toen had ik maar uit hopeloosheid de chat gekozen, daar werd een keer de chat beindigd, ook werden er ongevraagd berichten gestuurd wat weer voor verwarring zorgde en frustratie, een slecht cijfer dus voor PostNL en zijn klantenservice/klachtendienst

Reactie van de melder van de klacht Anoniem denhaag

9 maanden geleden - Ik geef het bedrijf / klachtendienst / klantenservice een nul, omdat het niet meer verdient vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem denhaag