Klacht: Pakketje in tuin gegooid!!

L.G op 14 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 februari 2024

Een klant van PostNL heeft geklaagd dat een pakket onbeheerd in de tuin is gegooid, terwijl in de app staat aangegeven dat het bij de buren afgegeven moet worden als men niet thuis is. De klant beschouwt dit als onacceptabel en uit zijn frustratie over de service van het bedrijf.

Mijn Klacht:

Pakket onbeheerd in tuin gegooid! Schandalig! In de app staat duidelijk aangegeven bij niet thuis afgeven bij de buren!! Zo ga je niet om met andermans spullen post nl! Het wordt steeds gekker met dit bedrijf!!

Gewenste Oplossing:

Bezorger die dit geflikt heeft aanbellen bij mij voor een goed gesprek! En een flinke waarschuwing van de manager en dat de manager mij belt hierover!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht L.G

2 jaren geleden - Het is dat ik geen 0 kan geven! Ze weigeren om mijn klacht in behandeling te nemen! Waarom? Teveel klachten?! Walgelijk bedrijf!

Reactie van de melder van de klacht L.G

2 jaren geleden - Bij een schoon geweten zou mijn klacht in behandeling genomen worden.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM