Klacht: Pakket uit buitenland teruggestuurd zonder te melden

Hastishahidi op 13 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij track and trace nummer zie ik dat mijn zending onjuist is teruggestuurd naar een postbus in Schiedam terwijl ik in Rotterdam woon. Dit tot mijn grote verbazing en frustratie. Ik ben de hele tijd thuis geweest en er is geen enkele aankondiging of mededeling van een mislukte bezorgpoging gedaan. Ik vind dit uiterst ongepast, vooral omdat ik de verzendkosten heb betaald voor de levering op mijn thuisadres.
Dit pakket was bedoeld als een geschenk, dat ik vorige week had moeten geven. Ik verwachtte dat uw dienst zoals omschreven zou worden geleverd en ik ben teleurgesteld dat dit niet het geval is.

Ik wil graag, als onmiddellijke actie, dat mijn pakket zo snel mogelijk naar mijn thuisadres wordt bezorgd, zoals ik oorspronkelijk heb aangegeven en betaald.
In het licht van bovenstaande verzoek ik u vriendelijk om tot uw spoedige actie over te gaan.
Ik zie uit naar een snelle en bevredigende oplossing.

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hastishahidi