Klacht: Niet aaneboden paket waarde € 600,00 wordt teruggestuur naar afzender (GB)

Hendricus02 op 10 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn paket, waarover invoerkosten € 123,85 betaald, wordt retour afzender gestuurd, volgens huidige info.
Dit paket is niet op mijn adres aangeboden, en ik ben daar niet van in kennis gesteld!!
Voor de zoveelste X zeer, zeer slechte communictie van PostNL.
En wie kan ik waar bellen om het proces om te draaien!?????????????

Gewenste Oplossing:

Retourzending stoppen!! en zonder extra kosten opnieuw aanbieden, desnoods op een ophaalpunt.
Mijn adres klopt prima zover uit com. blijkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendricus02