Klacht: Monsare.nl postbus 7226 te Schiedam

[email protected] op 11 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurig op tijd het bij Monsare bestelde postpakket ontvangen van Postnl.
Op het pakket staat dat de afzender is:
Postbus 7226 te Schiedam

Maar welke firma is daarvan de eigenaar?
Wj willen het pakket retourneren, maar Monsare weigert te vertellen aan welk adres wij het moeten retourneren. Dat is overigens een klacht van velen.

Zie nl.trustpilot.com waar 618 anderen zich beklagen.
Maar op de website staat geen adres of telefoonnummer.
Gaarne vernemen wij welke organisatie geregistreerd staat bij dat postbusnummer.
En aan PostNL natuurlijk de oproep om dit nummer op te heffen.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Gewenste Oplossing:

www.monsare.nl
Beschrijving van de problematiek op deze pagina:
https://www.findinet.nl/artikel/website-oplichting-door-modebedrijf-monsare-fashion/

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

11 maanden geleden - Niks gehoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]