Klacht: Inklaringskosten 2x betaald, al 3 maanden geen update

Robin2024 op 07 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket uit de UK is in 2 delen verstuurd, beide keren heb ik de inklaringskosten voor de volledige bestelling moeten betalen. Via de website die ze hier voor hebben ingericht een bezwaar verzonden, heb hier kort daarop een casenummer voor ontvangen (24054013). Vervolgens niets meer van gehoord, al 5x gemaild zonder reactie, zelfs op een simpele vraag of mijn mail is ontvangen krijg ik geen response. Ik heb over 4 belletjes al meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen, telkens konden ze me niet verder helpen want het zou een andere afdeling zijn die niet telefonisch bereikbaar was. De chatbot op postnl.nl/klantenservice kan ook niets betekenen. Ten einde raad, ik voel me bestolen

Gewenste Oplossing:

Afhandeling case 24054013 terugbetaling dubbele inklaringskosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Robin2024

10 maanden geleden - Klantenservice is via mail, telefonisch en chat ofwel niet aanspreekbaar of geeft aan niet verder te kunnen helpen en verwijst dan naar ofwel telefonisch contact of de chat. En nu neemt men ook hier de klacht niet in behandeling. Schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin2024