Klacht: Imec PostNL – Belachelijk lang wachten en geen hulp

MichaelMade op 17 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht nu al ruim 6 weken voordat mijn pakket weer een update laat zien. Bij PostNL kom ik niet verder dan: Neem maar contact op met de verzender! Maar het pakket ligt gewoon bij jullie PostNL bij inklaringen! Schiet gewoon eens even op! Het is toch geen wonder pakket ook! Code: EF011511932GB

Nu al 31 dagen bij customs. Krijg je te horen van: Ligt bij de Douane op dit moment, lulkoek! Dit zegt de douane: Ziet u via dit nummer dat uw pakket is aangekomen in Nederland bij customs? Dan ligt uw pakket bij de inklaringsafdeling van de koeriersdienst. Uw pakket ligt dan dus niet bij de Douane.

Waar is mijn pakket?! Na verschillende chats met de opmerking: Neem maar contact op met de verzender ben ik het ondertussen wel beu met het wachten. Reken me gewoon af wat het waard is en schiet gewoon eens op! Of er steelt iemand bij PostNL bij afdeling imec , dat kan natuurlijk ook nog!

Volgende keren gaat het van het buitenland gewoon via DHL Express! Dit is een belachelijke service, wat zeg ik, geen service.

Gewenste Oplossing:

Los het gewoon op! Zoek het pakket, klaar het in en bezorg het! Zo moeilijk is het allemaal niet toch?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht MichaelMade

11 maanden geleden - Jullie hebben duidelijk heel het bericht niet eens gelezen! Belachelijk!

Reactie van de melder van de klacht MichaelMade

11 maanden geleden - Je stuurt gewoon een 'standaard' berichtje op mijn klacht! Dat is niet helpen dit!

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht MichaelMade

11 maanden geleden - Daar heb ik al 10x met gechat en dat helpt niet! Lees nou eens!!

Reactie van de melder van de klacht MichaelMade

10 maanden geleden - Hallo?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2024 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.
Tot snel!
De klantenservice van PostNL

MichaelMade

Heeft op 17 januari 2024 om 09:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is absoluut geen oplossing. Klantenservice weet ook van niks.

Alle klachten die gemeld zijn door MichaelMade