Klacht: ik wacht al 4 dagen op een levering

Helene Belgie op 14 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 februari 2024

Een klant van PostNL wacht al vier dagen op een levering die oorspronkelijk op vrijdag 9 zou plaatsvinden. Na een mislukte levering kreeg de klant te horen dat MediaMarkt verantwoordelijk is voor de ontvangst van de bestelling, ondanks de nabijheid van het PostNL-warehouse.

Mijn Klacht:

PostNL heeft me op vrijdag 9 twee mails verzonden we leveren vandaag .., laatste mail …ten laatste om 16h30. Nadien we konden u niet leveren, we gaan leveren bij een leveringspunt. Sindsdien niet meer.

Via de chat (klachtendienst) kreeg ik maandag deze reactie : Omdat je een overeenkomst hebt met MediaMarkt voor deze bestelling, zij zijn ervoor verantwoordelijk dat jij het ontvangt of dat er een andere oplossing komt. Ik wil je aanraden om dit even bij ze aan te geven. Zij hebben ons ingeschakeld voor de bezorging en kunnen daarom contact met ons opnemen om dit verder te bespreken.

Hoe is dit mogelijk ? Te weten dat de Warehouse van Post NL op 20 km van hier is en dat ze dagelijks rijden in mijn dorp!!!

Gewenste Oplossing:

Ik heb (vanuit België) jaren besteld bij BolCom en noodzakelijk gestopt in het najaar wegens repetitieve problemen met PostNL, hetzelfde met een winkel uit Antwerpen, nu met MediaMarkt. Wat gebeurt het bij Post NL??? Hoe juridisch is het antwoord van hun klachtendienst?

Ik ga sowieso vanaf nu NIETS meer online bestellen als ik weet dat PostNL de leveringen doet.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Helene Belgie

2 jaren geleden - Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog wordt gekozen om leveringen te doen in België ! Beloftes...geen daden.

Reactie van de melder van de klacht Helene Belgie

2 jaren geleden - Net vernomen dat PostNl mijn klacht niet aanvaardt.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM