Klacht: Hopeloze service!!!!!!

Robert.M op 13 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 januari stuurde ik twee pakketten naar Polen. één ervan werd na een paar dagen afgeleverd. De tweede is nog niet geleverd. Als ik track trace(LA040545519NL) controleer in het Universal Parcel Tracking systeem, kan ik zien dat het pakket naar Japan is verzonden. Toen ik telefonisch contact opnam met Post. nl kon het personeel niet verklaren waarom het pakket de ontvanger nog niet had bereikt. Toen ik vroeg waarom het pakket naar Japan was verzonden, kreeg ik als antwoord dat het vandaag in Almelo was afgeleverd. Ik zei dat ik een verzendbewijs had waarop duidelijk het land van bestemming stond: Polen en de Poolse postcode. Een medewerker van Post nl verklaarde dat de zending niet verzekerd was en geen procedure kon starten na hetgeen hij terzijde had geschoven. Post NL kan niet eens een fout toegeven en zich verontschuldigen.
Ik voel me beroofd !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Het pakket moet op het adres worden afgeleverd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert.M