Klacht: Gescand pakketje kwijt door post.nl

Catohub1950lois op 13 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vermist pakket.
Heb n pakket gescand op het inleverpunt om te versturen,wel geen extra verzekering voor zoekraken ,maar er zijn twee camera s die alles in de gaten hielden, met de tekst, wij waken over uw en onze eigendommen.
Na diverse malen contact met Post.nl hebben gehad,krijg je zo n standaard antwoord, zonder überhaupt naar de beelden gekeken te hebben, en daarmee is de zaak voor Post.Nl afgedaan.
Inmiddels heb ik 150€ terug moeten betalen aan de ontvanger .
Post.NL maakt het zich erg gemakkelijk vanaf. Heb er geen woorden voor.
Zal nooit meer een pakket versturen via Post.NL

Gewenste Oplossing:

Zoektocht waar mijn pakket is gebleven en op de camera s kijken wat er gebeurt is met mijn groot pakket.
En n antwoord dat ze het serieus nemen.
En het geld terug wat ik kwijt ben door Post.NL

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Catohub1950lois