Klacht: Alweer ellende met PostNL in een lange rij

varuna1 op 22 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pfff alweer in een lange rij faalt PostNL. Nu hebben deze pakjes amateurs aangekondigt dat er meerdere paketten op een afgesproken dag zullen worden afgeleverd. NEE DUS. niet verwonderlijk want PostNL had al meerdere keren laten ziet dat ze volledig onbetrouwbaar zijn. UT600667688NL en UT602582248NL na meerdere malen aankondiging voor bezorging wordt het teruggetrokken.PostNL kondigt aan zodat de ontvanger weet wanneer het bezorgt wordt en dus verwacht wordt dat er iemand thuis is. Volledig onbetrouwbaar. Het vele en vele malen niet nakomen van de bezorging maakt dat ontvangers zeker geen vertrouwen meer hebben in deze club en hun aankondiging dat paketten bezorgt zal worden, de onvanger dit niet meer gelooft en de misschien uiteindelijke bezorger voor een dichte deur staat. Paketten moet dat naar een PostNL punt wat ook tijd kost dus geld voor die club. Alweer de conclusie: Het kost dit zogenaamde bedrijf meer tijd en geld (wat de klant betaald !) en de ontvanger heeft totaal geen vertrouwen meer in deze club. En als er dan eens wel een aflevering komt dan is de bezorger veel te laat en zeer onbeschoft. Pakjes worden naar binnen gesmeten ! (Er zijn ook goede bezorgers) Foute boel van een bedrijf dat ook al van mij gestolen heeft en mij met een schade van 380,- euro heeft achter gelaten. PostNL stop met je activiteiten en laat het over aan bedrijven die het wel kunnen.

Gewenste Oplossing:

Stop met je activiteiten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht varuna1

10 maanden geleden - De klant / ontvanger heeft een duidelijke klacht en wat doet PostNL ? Ze zetten een algoritme of bot in om te reageren en dan zijn ze er weer vanaf. De ontvanger heeft hier niets aan en van enige interesse in het verloop van hun eigen activiteiten en de service aan de klant is bij PostNL totaal geen sprake. Ga vooral zo door PostNL !

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 januari 2024 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door varuna1