Klacht: aanmaken account

GerardJan50 op 23 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het probleem is dat het aanmaken van een geldig account bij PostNL niet lukt. De noodzakelijke adrestoevoeging kan niet worden aangegeven want die ontbreekt op de lijst, En medewerkers zijn niet bevoegd zelf het adres aan te passen.
Vervolgens kan verificatie van de gegevens via de bankgegevens niiet doorgaan omdat de bank wel de juiste gegevens heeft. PostNL komt dan met de aanbeveling om de bankgegevens maar te wijzigen. De omgekeerde wereld. En van kastje naar de muur.

Gewenste Oplossing:

Dat je als gebruiker zelf de adrestoevoeging kunt aanbrengen, of anders, dat de lijst volledig wordt gemaakt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht GerardJan50

9 maanden geleden - PostNL is slecht te bereiken. Probleem is wel individueel verholpen (door correspondentie!), maar blijft structureel bestaan. Zonder tussenkomst van een derde instantie had ik het niet kunnen oplossen. Als je weet hoe dit genoemd wordt kun je de zoekfunctie gebruiken en met PostNL in contact treden. Het probleem is en blijft (voor sommige anderen) het niet aanklikbaar zijn van de juiste adrestoevoeging bij het aanmaken van een account, omdat deze ontbreekt op het betreffende voorgeprogrammeerde invulschermpje. Je kunt deze toevoeging helaas niet zelf invullen!

Alle klachten die gemeld zijn door GerardJan50