Efteling
Klacht van T.J.G. op 11 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Vanuit de Efteling is er vanwege het 60jarig bestaan van het park, een presentje verzonden. Tot op heden heb ik niets ontvangen, terwijl ik wel op verzonden item sta. terwijl alle collega's hun presentje al lang hebben, moet ik het doen... Lees meer


Facebook
Twitter