Geen bezorging aan de voordeur en asociaal tegen klant.
Klacht van Nancyrotterdam op 01 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ben 8 maanden zwanger en nog een kind van 4 jaar in huis. Wordt gebeld in mijn portiek dat ik mijn pakket beneden moest op komen halen. Maar wij waren nog niet aangekleed dus vroeg of ze het pakket niet... Lees meer


Facebook
Twitter