Klacht: Ipad 3 zogenaamd geleverd, nephandtekening

Makkie1980 op 30 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 30 november 2012

Een consument heeft een klacht ingediend tegen PostNL over de levering van een iPad 3. Ondanks een melding dat het pakket opnieuw zou worden aangeboden, ontving de consument een briefje na werktijd en ontdekte dat het pakket volgens PostNL succesvol was afgeleverd met een handtekening die niet van hem is. De consument was op het moment van de vermeende levering aan de andere kant van de stad aan het werk.

Mijn Klacht:

Gisteren briefje in bus dat vandaag mijn ipad 3 opnieuw aangeboden zou worden.
Helaas wederom onder werktijd, na 22uur briefje ontdekt dus niet meer te wijzigen.
Vandaag gezocht naar briefje met geprobeerd te leveren.. Niks.
Online ingelogd staat er dat 16:14 pakket succesvol is afgeleverd op mijn adres.
Met een gescande handtekening die verste verte niet op mijne lijkt en op een tijdstip dat ik aan andere kant van stad op mijn werk zat!!

Gewenste Oplossing:

Levering bestelde ipad 3, zsm

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM