Klacht: POSTNL ??? WAARDELOOS !!!

op 22 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik heb allerlei originele belangerijke documenten op gestuurd naar james wattstraat 100 in amsterdam dat gebouw heb ik later gehoord is verhuisd maar ik nooit me papieren van jullie retour gekregen ,nu weet ik dat jullie gelijk vragen naar heb je het aangetekend gestuurd?(niet iedereen heeft daar geld voor!) Nou nee is me antwoord en dan zeggen jullie dan heb je maar pech POSTNL JULLIE ZIJN WAARDELOOS GEWORDEN SINDS DE HORDE ONSLAGENEN! MVG een zeer ontevreden klant die voor de zoveelste keer een klacht schrijft naar julliE zonder dat jullie maar wat dan ook oplossen

IK WIL ME BRIEF TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ONTSLA JE MENSEN NIET ELKE KEER DENK DAT HET DAN STUKKEN MINDER WORDT!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:24 geantwoord

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door IKWORDERGEKVAN