Klacht: winnen van absurde prijs: 4 waterbekers van jointhepipe

op 02 februari 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Postcode Loterij verspilt mijn inleg aan het inkopen en versturen van absurde prijzen aan winnaars. 4 plastic bekers van jointhepipe. Dit is in alle opzichten niet in overeenstemming met de doelstellingen.
-geld verspillen aan domme plastic bekers, waarvan kwaliteit te kenschetsen als meuk
-het milieu belasten door deze spullen aan de winnaars te distribueren per PostNL vrachtauto’s en vrachtbusjes.
-deze prijzen worden direct door iedereen bij de vuilnis gedaan, hopelijk het plastic bij het plastic, en het karton bij het karton

De Postcode Loterij moet helemaal stoppen met het verloten van al dit soort onzinnige prijzen als zoethoudertjes. Deelnemers zitten niet te wachten op deze rotzooi en deze meuk, en ook niet op etenswaren als chocola en ijsjes, die ons in het verleden zijn toegestuurd(of ergens moesten worden afgehaald).

Denkt de Postcode Loterij nu echt dat de illusie van altijd iets winnen bijdraagt aan de doelstelling? Meedoen om echte geldprijzen te winnen, meedoen om goede doelen te steunen. Daar gaat het om mijns inziens

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tegen verspilling