Mijn Klacht:
Onlangs heb ik een prijs gewonnen van de Postcode Loterij, die ik heb opgehaald bij de Hema. Bij het openen van de prijs kwam er een vreselijke geur vrij, waar ik als astmapatiënt niet tegen kan. Dit is voor mij en vele anderen met dezelfde aandoening onaanvaardbaar. Ik vind dat de Postcode Loterij hier beter rekening mee moet houden bij het bedenken van hun prijzen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek de Postcode Loterij om beter na te denken over de geuren en materialen van hun prijzen, zodat mensen met astma, zoals ik, niet in een ongezonde situatie komen.

