Klacht: Vreemd abonnement

op 10 februari 2020 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, ik ben J, en heb autisme, ik werd lange tijd met reclames overspoeld van de Postcodeloterij, en ik dacht op het laatst van ; laat ik s 1 keertje meedoen, ik heb ten eerste nooit mijn Hema Waardebon van 20 € ontvangen, en daarbij heb ik wel 20 × gebelt om het op te zeggen, en nooit contact kunnen leggen… Ook wordt er op mijn e-mails jammer genoeg niet gereageerd.. Ik vind dit erg spijtig.

Gewenste Oplossing:

Als het vreemde Abonnement van de Postcodeloterij per direct wordt beéindigt en ik alsnog mijn beloofde Hema Waardebon van 20 € ontvang...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postcode Loterij over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kokomicael89