Klacht: Steelstofzuiger Philips Speedpro Max

op 07 maart 2020 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stofzuiger defect, werkt niet meer, defect aansluiting motorgedeelte met steel.
Opgestuurd eind december, krijg 21-01 bericht dat de stofzuiger naar de service afdeling is gestuurd.
Bel zelf 6 maart hoe het er voorstaat en krijg te horen dat het nog wel ‘n tijdje gaat duren ivm drukte. Dit kan toch niet waar zijn.
Met tel. lastig vallen om extra loten kopen zijn ze sneller. Gewoon belachelijk toch.

Gewenste Oplossing:

‘n Nieuwe en eigelijk ook ‘n betere stofzuiger want ik heb hem gewonnen en zou deze zelf nooit kopen omdat hij helemaal niet goed stofzuigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Treesje3