Klacht: Slecht telefonisch bereikbaar en er is ook geen mogelijkheid om schriftelijk een klacht te sturen.

op 05 januari 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slecht telefonisch bereikbaar en er is ook geen mogelijkheid om schriftelijk een klacht te sturen.
En waarom niet schriftelijk bereikbaar omdat het huisnummer niet bekend is terwijl de woningen er al meer als drie jaar bestaan.

Gewenste Oplossing:

Mocht de mogelijkheid bestaan om schriftelijk te reageren dan krijg je geen antwoord.
Ik heb nog een vraag van twee maanden geleden open staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wigro