Klacht: onheuse bejegening medewerker

op 29 juni 2020 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb telefonisch geprobeerd op te zeggen. Medewerker hield een monoloog van 5 minuten en weigerde mijn opzegging te accepteren.

Onvoorstelbaar slechte service @ zelden zo afgebekt. Volkomen onacceptabel; de medewerker dient per direct ontslagen worden.

Ik heb inmiddels online opgezegd.

Mvg,

Arjan Bolhuis

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijke stopzetting postcode loterij abonnement excuusbrief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Bolhuis