Klacht: Kan mijn lot niet activeren

op 05 januari 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd het lot te activeren, dat is simpelweg niet mogelijk uiteindelijk gebeld met het gratis nr. Dat vermeld staat op het lot nu is het niet meer mogelijk ze te activeren het zijn 2 loten ter waarde van 13.50 per stuk dit is je reinste diefstal.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn codes kunnen activeren en zien of ik een prijs gewonnen heb zo simpel is dat, aangezien dit schijnbaar niet meer gaat wil ik nieuwe loten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Celeron