Klacht: Incompetent en onbetrouwbaar

op 21 december 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Aan de deur zijn wij benaderd door de postcodeloterij om gratis mee te spelen met de decembertrekking van de postcodeloterij. Vriendelijke man, duidelijke uitleg, goed contact. Later nog gebeld met de vraag hoe deze man het gedaan heeft, dit ook doorgegeven. Daarna bevestiging via mail ontvangen en dat loten zouden volgen. So far so Good zou je denken.

Echter geen loten ontvangen. Dus wij bellen, vrij snel contact, met een man, Thomas, die in totaal maar liefst 7 keer moest overleggen omdat hij zelf blijkbaar niet zoveel weet. Hij Kon; niet zien waar dit mis is gegaan, en bood ons uiteindelijk ( en heeft dit ook op band opgenomen, waar wij geen kopie van mogen hebben )een cadeaubon en 1 gratis lot aan. Al bijzonder, want we hadden 2 gratis loten beloofd gekregen. Zoals ook in de bevestigingsmail te lezen valt.

Echter nadat wij alles netjes bevestigd hebben, geeft Thomas aan dat het rekening nummer geblokkeerd is en hij niet weet waarom, na dit weer nagevraagd te hebben zou dit aan onszelf liggen, omdat we eerder een betaling hebben teruggetrokken. ( dit was gewoon telefonisch besproken omdat er toen bij de vriendenloterij een fout gemaakt was en vanuit de klantenservice van hetzelfde bedrijf kwam dat advies)
Beloofde cadeaubon en lot krijgen we niet meer, er wordt ook geweigerd om een leidinggevende aan de telefoon te geven.
We zijn een uur verder en worden voor wanbetaler uitgemaakt

Met excuses, en uitleg
Het verwijderen van onze onterechte status als wanbetaler
De eerder beloofde cadeaubon en 2 gratis loten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Reactie van de melder van de klacht Zoetekouw

3 maanden geleden - Nou we hebben al een mail dat de postcodeloterij de klacht niet in behandeling neemt. Dat maakt het bedrijf al incompetenter dan we al wisten. Betekend dat we omdat zij in het verleden een fout gemaakt hebben wij nooit meer, zonder destijds daarvan op de hoogte gesteld te zijn geworden, mee kunnen spelen. Want je krijgt niemand aan de telefoon die luistert naar wat zij in het verleden fout hebben gedaan en via klachten kom je er dus ook niet. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn ouders en de ouders van mijn vriend gaan hun loten in ieder geval opzeggen en we zullen kijken wie we daar nog meer toe over kunnen halen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoetekouw