Klacht: in gebreke blijven van bevestibging èn informatie vriendenloterij cq postcodeloterij

op 17 september 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

beste Eleonore,

ik vind dat Vriendenloterij postcodeloterij ernstig in gebreke is gebleven door èn geen toegezegde bevestiging te sturen tevens
zou ik op 9 september geïnformeerd worden over de trekking.

niets van dit alles.

Dit ziet er uit als breuk van vertrouwen èn overeenkomst.

voor mij is dit hiermee klaar.

vriendelijke groet mw. J. Herder

Betreft
Info en storting

Reactie via e-mail

Beste mevrouw Herder,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat jammer dat er verwarring is ontstaan over uw aanmelding!

Uw lot is op 23 augustus aangemeld en speelt mee vanaf de trekking van augustus 2019.

Als welkomstcadeau ontvangt u een storting van € 15,-. Dit bedrag wordt uiterlijk binnen 6 weken overgemaakt naar uw nadat de eerste incasso succesvol is afgeschreven.

De opdracht om de storting van € 15,- naar u over te maken is al verstuurd naar de bank. De voorwaarde voor deze storting is dat er eerst inleggeld wordt afgeschreven.

In onze administratie zie ik echter dat u inleggeld voor de trekking van augustus 2019 heeft teruggeboekt. Ondanks dat u aan de trekking heeft meegespeeld, heeft u toch de inleg teruggeboekt.

Ik vraag u daarom vriendelijk om het welkomstbedrag van € 15,- naar ons over te maken op ons NL46 ABNA 0458 2364 62, op naam van Ledenservice VriendenLoterij met de omschrijving 56654682.

De inleg voor de trekking heeft u ook teruggeboekt. De bank ziet dit als een niet succesvolle incasso en kan de inleg nogmaals proberen af te schrijven.

Indien wij inleggeld voor de trekking van september 2019 succesvol kunnen afschrijven, hoeft u de storting van € 15,- niet naar ons over te maken.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn en ik wens u veel succes met uw deelname!

Eleonore
Afdeling Ledenservice

ABS100

bese, via verkoper Joeri aan de deur meegedaan aan uw loterij. werd gezegd dat ik zowieso €15,- zou ontvangen door mee te doen inschrijven. ik zou nog bevestiging mail( 22-8-2019 door Maurice Devilee ) ontvangen en tevens op 9 september geinformeerd worden….. niets van dit alles…. dit voelt helemaal niet goed! graag verklaring asap dit is in feite ook een klacht! heb ook stornering gedaan. tot nu toe niets ontvangen, noch mail noch storting….. verklaring graag, mvrgr mw j herder jherder@gmail.com
Samenvatting van uw bericht:
Ik heb een:
Over: Uw Deelname,
Datum aangemaakt: 10092019 13:44
Uw referentienummer: 190910-000483

VriendenLoterij, Beethovenstraat 200, 1077 JZ Amsterdam
088-020 1020
De vergunning voor de loterij is afgegeven door de
Kansspelautoriteit onder kenmerk 10234 d.d. 23122016
VEMS1701
[—001:001938:59327—]

als ik met rust gelaten wordt, klacht serieus wordt genomen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door poena