Klacht: Gewonnen prijzen die je niet ontvangt

op 09 maart 2020 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

In dec 2019 handdoekpakket gewonnen, op de site de kleur opgegeven en nu in mrt 2020 nog niet ontvangen. Vervolgens gebeld en moeten ze de prijs nog invoeren en ga je ze alsnog krijgen. Wel een beetje vreemd dat je zelf achter je prijs aan moet bellen om hem te krijgen. Vervolgens een kennis gebeld deze had planten gewonnen had ze ook niet ontvangen ook bellen om ze te krijgen deze had daarna koeken gewonnen ook niet ontvangen ook weer over gebeld, de koeken kunnen niet meer geleverd worden zal ik maar een andere prijs opsturen zegt de dame van de postcodeloterij. Ik denk dat dit maar het topje van de ijsberg is, de meeste mensen checken hun prijzen toch niet en als je dat wel doet moet je er achteraan bellen. Zo kun je als grote loterij wel een prijsje weggeven en het nooit toesturen, dit is een belachelijke gang van zaken en ik vraag me af of de rest van de postcodeloterij wel eerlijk verloopt en dan bedoel ik de grotere prijzen die weggeven worden of worden die toebedeeld aan kennissen en vriendjes. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in de postcodeloterij en denk er sterk aan mijn loten op te zeggen.

Als de postcodeloterij zich houdt aan hetgeen zij beloven.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jepeetje