Klacht: Geleur aan de deur

op 01 mei 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van uw medewerkers aan de deur gehad voor een gratis lot. Ik kreeg eerst een boekje cadeau. Toen ging ze mijn gegevens noteren etc. Op t laatst wilde ze mijn banknummer weten?? Ik zeg ik geef geen banknummer aan de deur, ik zou toch een mail krijgen en dan vul ik dat zelf wel in. Dat kon volgens haar niet. Dus ik zei dan zie ik er vanaf .

Daar was mevrouw niet van gediend.
Gritste nog net niet het boekje uit mijn handen, maar dat moest ik dan ook terug geven. Dacht dat het een kadootje was… En draaide zich boos om en liep weg. Heerlijk, lekker professioneel en klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Niet meer langskomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kolletje34