Klacht: De Postcodeloterij is zeer opdringerig.

op 29 januari 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Als je een lot wilt opzeggen laten ze je expres lang in de wacht staan in de hoop dat je voortijdig ophangt. Simpel je lot opzeggen gaat niet. Ze blijven je proberen te overtuigen om lid te blijven en komen voortdurend met de standaard tegenargumenten waarom je lid moet blijven zoals de opgebouwde kanjerpunten etc. De standaard vraag: waarom ben je lid geworden destijds kwam ook voorbij. Ik zeg express, dat weet ik eigenlijk niet meer. Meteen wordt ik half uitgelachen. Is het niet omdat u grote geldprijzen wilde winnen??? Stel die vraag dan ook niet als je het antwoord toch al weet. Na de medewerkster al meer dan 10 minuten aan de telefoon te hebben werd ik vervolgens nog een aantal keer gewezen op wat ik mogelijk aan prijzen mis zou lopen en waarom ik wilde stoppen: Ik zei, jullie opdringerige gedrag aan de telefoon en via de post is 1 van de redenen dat ik wil stoppen. Ik ben al meerdere malen gebeld met de melding dat ik als klant gewaardeerd wordt en daarom een gratis lot krijg. Uiteindelijk moet je dan meespelen met een tweede lot. Je wordt dus niet gewaardeerd maar ze zien je als een portemonee. Aan de buitenkant ziet de postcodeloterij er allemaal goed en vriendelijk uit, maar uiteindelijk is de klantgerichtheid en behandeling waardeloos.

De klant is koning is niet het geval. Laat klanten in hun waarde. Ze bepalen zelf wel of ze mee willen spelen en wat ze met hun geld doen. Wees niet opdringerig met jullie post. Voorbeeld: post in de bus doen waardoor mensen denken dat er een aanmaning in de bus is gekomen. Aan de binnenkant zit dan post van de postcodeloterij. Denk eens na, ben je dan goed voor je klanten? Dit is ronduit de smerigste actie naar klanten die ik ooit heb gehoord. Ik ben er klaar mee.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnie1987