Klacht: Postbezorging

op 13 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 08-01-2014 om 17.00 uur zag ik dat een postbezorger veel post in de eigen brievenbus van postnl aan het stoppen was.
Deze bus staat op de Borneolaan in Amsterdam bij het Chinese restaurant.
Op mijn vraag of dit de bedoeling was kreeg ik een onzinnig antwoord.
Het lijkt er erg sterk op dat deze man van ongeveer 25 jaar oud, met mogelijk Indiaas uiterlijk en een niet Nederlands accent, zijn ronde flink wilde versnellen.

Het aanspreken van de bezorger.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

Heeft op 10 december 2014 om 11:05 geantwoord

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door postdump