Klacht: Post niet bezorgd

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb 11-02 een valentijnskaart besteld en aangegeven dat deze bezorgd moest worden op 14-02. Echter is de kaart niet bezorgd. Beetje jammer als je het mij vraagt!

Ik zou graag willen dat de kaart nog wel bezorgd wordt en ik wil ook mijn geld terug. Aangezien ik ruim optijd was met de bestelling!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 11:03 geantwoord

Beste Britt,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. Natuurlijk hebben we meteen het printproces gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint.
Na het printen haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet. Voor de bezorging zijn wij van PostNL afhankelijk. PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) te bezorgen, maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen.

Klopt het adres en zou je het fijn vinden als we je bestelling op onze kosten opnieuw versturen? Laat het ons dan even weten, wij helpen je graag verder. Het kan natuurlijk zijn dat 'het moment' inmiddels voorbij is. Dan kunnen we je bestelling vergoeden via een kortingscode.

We horen graag van je wat je het liefst wilt. Sorry voor het ongemak!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door Britt Robben