Klacht: Pakket verzonden en niet aan gekomen

m.l.m.klappe op 18 januari 2013 over Post algemeen in de categorie Post

Ik heb op 20 dec 2012 een pakket verzonden met porto € 197,94,- nu blijkt dat het niet kan worden bezorgt,heel veel keren gevraagd waarom duurt het zolang dat het pakket retour komt volgens de post,ik bellen service lijn € 45 euro cent per min,ik moest een formulier invullen op sturen en wachten, vandaag krijg ik een mail dat het wel 3 maanden duurt voor ik bericht krijg,ik heb deze week aan gegeven Radar om hulp te vragen,NEE niet doen we komen er wel uit.als je ziet op internet hoeveel misstanden met de post,ik vindt dat u dit maar eens onder de aandacht moet brengen.bellen 1 5 min aan de lijn en dat noemt de post
service,ik heb mailtjes onbegrijplijk het is dat je met je post nergens anders naar toe kan,anders wist ik het wel.
Post .nl weet dat ik jullie ga vragen maar nogmaals vinden het niet leuk,ik heb een termijn gesteld en die is voor bij.
de man die het pakket moest ontvangen was in duistland heeft dit gekocht via E-Bay dus u begrijp dat E-Bay ook niet blij is en de ontvanger ook niet.
hebben jullie meer klachten??
met vriendelijke groet,

Martin klappe

Dat ik eerlijk antwoordt krijg,gister gebeld,antwoordt
als u het formulier terug zend kunnen we onderzoek doen,
dat is het zo duidelijk waar het pakket is,vandaag krijg ik een mail dat het 3 maanden kan duren.
Begrijpt u het nog??

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door