Beste mensen ,ik bestel bij rokado in Uden mijn parketjes .1 was 12 december verstuurd uit Uden .niet aangekomen in Suriname surpost ,12 januari verstuurd uit Uden niet aangekomen bij surpost Suriname .gaat om de volgende code CD 903587911 NL.12... Lees meer
Goedenmiddag, Ik heb op 14dec 2022 de postbus opgezegd ,met als opzegdatum 14 jan 2023 .
Nu heb ik een rekening gekregen dat ik nog voor een heel jaar moet betalen terwijl het bedrijf gesloten is Lees meer
Goeden morgen,
Ik heb een app van post nl dat je kan zien wanneer je post komt en je pakketjes bezorgd worden en waar ze afgeleverd worden erg handig.
Nou weet ik wel dat het tijdens de feestdagen weleens kan voor komen... Lees meer
ik heb een klacht over de bezorging van de post.
Deze wordt pas erg laat in de middag pas bezorgt.
Natuurlijk heb ik er begrip voor dat door omstandigheden zoals personeelstekort
of erg slecht weer het niet mogelijk is om de post... Lees meer
Beste medewerker ,
Ik heb op 7-12-2022 omstreeks 17:14 een cadeaukaart gekocht van 20 euro .
Deze heb ik gekocht bij de primera maasneel in roermond samen met een kerstkaart .
Ik heb de kerstkaart in de winkel geschreven en de ... Lees meer
Vandaag zou een lang verwacht pakket geleverd worden door Post.nl
Ineens krijgen we via onze app van post.nl een melding dat de bezorger aan de deur is geweest en het pakket niet kon bezorgen. Nu mogen we het bij een... Lees meer
Pakket besteld in het buitenland . Van post.nl een brief gekregen of ik 63 euro inklaringskosten wil betalen .
Dit heb ik gedaan en mijn pakket zou tussen 4/6 dagen bezorgd worden . De uiterste afleverdatum datum was 15-07-2022
Ik... Lees meer
Ik verwacht een pakketje uit Portugal..Al tijden onderweg..Adresgegevens ws niet goed..
Naam afzender Maria Santissima , Portugal.
Op volg de bestellingpagina van deze dame, staat dat het pakketje ligt op het Operational Centre in Amsterdam
Ik heb twee nummers:
2500611862 of Trans... Lees meer
Heb 3x contact gehad met klachtenservice en kom geen stap verder. Ik zie sinds ruim een maand geen optie meer om de bezorging te wijzigen bijv. naar avond alhoewel post.nl beweerd dat dat wel mogelijk is (https://www.postnl.nl/campagnes/bezorging-wijzigen/?trck-adw_p-gl_u-txt_r-postwebbezorgingwijzigen_f-p_t-pro_v-brandbezorgingwijzigenexactmatchtypepkeywordpostnl%20bezorging%20wijzigengclidCj0KCQjwntCVBhDdARIsAMEwAClTl_HXA7Yy9oxhC5JzjDB5Qvae1L1qy8ydiYGN3IT47hHFHLTBIIwaAv3aEALw_wcBgclsrcaw.ds) Maar volgens klachtenservice... Lees meer
1. Normaal wordt libelle op woensdag geleverd.Nog altijd niets ontvangen.
2.Deze week een verkeerde krant in de brievenbus Lees meer