Klacht: Salon zakt in na 2 weken

van zanten benny op 23 oktober 2020 over POS Polsterservice GMBH in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Salon gekocht bij deba meubelen België. Na 2 weken zakt deze in op 1 bepaalde plaats . Volgens de leverancier is dit normaal en is dit gebruiksverschijning NA 2 WEKEN . Pos ingeschakeld … ramp nr2 . Op de vele vragen die ik stelde als men ter plaatse kwam kreeg ik geen deftig antwoord . De man kwam ongeïnteresseerd over en leek niet onpartijdig te zijn . Bij het binnenkomen nog niet eens in de salon gezeten en toch al kunnen zeggen dat dit normaal is . De salon in de toonzaal staat er al maanden en toont geen gebruiksverschijningen en is overal even hard . Ik denk dat ik deze job als expert in meubels ook wel kan uitvoeren , gewoon binnengaan bij de mensen en direct zonder kijken de leverancier gelijk geven .

Gewenste Oplossing:

Als de salon even hard is op alle plaatsen zoals we hem in de toonzaal gezien hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar POS Polsterservice GMBH over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door POS Polsterservice GMBH in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat POS Polsterservice GMBH een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POS Polsterservice GMBH

Heeft op 02 november 2020 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

We hebben met de service monteur die bij u langs geweestgesproken. Daarna hebben we contact gezocht met de winkel en alles doorgesproken wat er mogelijk zou zijn om het comfort te verbereren.

De winkelier heeft aangegeven dat zij u gaan contacteren om een mogelijke oplossing met u te bespreken

Met vriendelijke Groeten

POS Service Group benelux BV

van zanten benny

Heeft op 02 november 2020 om 16:15 geantwoord

Het probleem is nog niet opgelost. Ik moet nog wachten op een telefoontje van de meubelwinkel. De service monteur die langs is geweest blijft bij zijn punt dat doorzakken op bepaalde punten normaal is . Een nieuwe salon die doorzakt is normaal , ik denk dat die terug naar school moet .

Alle klachten die gemeld zijn door van zanten benny