Klacht: Ondeugdelijke beoordeling klacht

op 21 september 2016 over POS Polsterservice GMBH in de categorie Meubelwinkels

Eind maart heb ik een bank geleverd gekregen van Fest Amsterdam model Dunbar. Het is een bank met een verlengd loungegedeelte, aankoopprijs €2500,00. Na 1 maand is er in het loungegedeelte ter hoogte van het zit vlak een doorzitplek gekomen waar je met je billen wel 20 cm inzakt. Dit is niet prettig voor het zitcomfort en het is hierdoor onmogelijk om samen op de bank te zitten want je zit dan beiden erg scheef. We hebben de klacht gemeld bij de winkelier en deze heeft contact gezocht met Fest Amsterdam. Fest Amsterdam heeft Pos polsterservice ingeschakeld. Na heel lang wachten en wat mailverkeer werd er eindelijk een afspraak ingepland. De afspraak zelf werd ook weer een maand later ingepland door vakantie en drukte. Eindelijk was het zover. Er kwam een wat stugge friese man langs om het probleem te bekijken. Meneer deed geen moeite de bank te inspecteren hij keek ernaar vanaf een afstanje en kon zo wel beoordelen dat dit gewoon bij het model hoorde. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens en ik heb dit ook aangegeven. Ik heb met mijn handen geïllustreerd waar het probleem zat en heb de beste man gevraagd zelf eens met de hand te voelen. De plek in de bank is zo zwak dat het mankement zelfs met lichte druk van de hand voelbaar is. Dit weigerde hij. Hij herhaalde dat het gewoon bij het model van de bank hoorde de bovenste vulling lag los en deze was wat verplaatst zei hij. Hier werd ik natuurlijk niet vrolijk van en er onstond een discussie over de kwaliteit van de bank. Meneer bleef bij zijn punt, weigerde verdere inspectie en vroeg een handtekening voor onder zijn rapport. Het rapport deugde van geen kant dus ik heb geweigerd dit te ondertekenen. Fest Amsterdam beroept zich nu op het rapport van de monteur. Ik ben het hier niet mee eens daar de monteur van Pos Polsterservice geen eens een deugdelijke inspectie van de bank heeft gedaan.

Ik ben tevreden met een deugdelijke oplossing voor deze bank. Het ligt overduidelijk niet aan de losse toplaag welke zich onder de bekleding bevind. Het ligt echt aan de constructie. Ik wil dat de bank juist onderzocht en vervangen wordt. Ik heb geen €2500,00 neergeteld voor een bank waar je slechts 1 maand lekker opzit.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar POS Polsterservice GMBH over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door POS Polsterservice GMBH in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fietje1