Klacht: Slechte beoordeling klacht

op 25 september 2017 over POS Polsterservice GMBH in de categorie Meubelwinkels

Een tijd geleden een bank bij Montel die niet in orde is en al helemaal niet voor een bedrag van 2928.06 euro. De bank ziet eruit alsof het een showroommodel is of een bank die is teruggebracht. Nadat we onze klacht hebben gemeld werd er een brief gestuurd met een mededeling dat POS als onafhankelijk bedrijf onze klacht zou komen beoordelen en zou komen kijken naar de bank. De man kwam binnen en keek naar de bank. Er werden geen foto’s gemaakt. Hij heeft geen moeite genomen om mij uit te laten praten en heeft meteen gezegd dat dit allemaal bij de bank hoort. Het gaat om een lederen hoekbank die niet goed in elkaar past. De hoek waar de twee delen samen komen, is ongelijk. Daarbij heeft de bank heel veel plooien, bij de hoeken van de bank en op de zit gedeelten. Ook is er gebruik gemaakt van verschillende soorten leer. Ik kan enigszins begrijpen dat het leer niet voor 100% gelijk kan zijn overal maar dat kan dan alleen zijn wanneer de bank ouder is en niet wanneer de bank nieuw is. Zoals gezegd heeft de man mij niet uit laten praten maar heeft zijn eigen conclusies getrokken en verteld dat de bank zo hoort en dat het normaal is als een bank er zo uit ziet. Ook heeft hij verteld dat dingen wel beter zouden kunnen maar dat het zo ook prima is en dat de plooien er wel uitgehaald kunnen worden wanneer je met een haardroger het leer warm maakt en ht dan recht trekt. Het rapport is daarna ondertekend door mijn moeder die hier niet veel van begreep. We hebben een mail gekregen met daarin een rapport waar letterlijk in staat: Beoordeling van de oorzaak: Modelgebonden, materiaalgebonden
materiaal gebonden
Opgelost door:
Klant uitleg gegeven dat structuurverschillen in het leder materiaalgebonden eigenschappen zijn
De klant werd extra geinformeerd over de eigenschappen van zijn meubelen.

Bij iedere klacht die is gemeld staat dit erbij. We hebben daarna een mail ontvangen van Montel en hierin stond dat ze het eens zijn met de beoordeling van POS en het dossier gesloten wordt. Nu heb ik wat dingen opgezocht over POS en heb ik toch een aantal berichten gevonden die mij aan het twijfelen brengen over de onafhankelijkheid van POS.

Ik zou graag willen dat er een echte expert komt kijken en ook daadwerkelijk gaat kijken naar de bank en zijn mankementen en we hier uiteindelijk ook een oplossing voor vinden want dit kan echt geen nieuwe bank zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar POS Polsterservice GMBH over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door SaraP