Klacht: Porto

op 13 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet 1.80 euro betalen terwijl ik zeker weet dat ik kerst kaarten heb voorzien van een postzegel.Waarom moet ik dan straf porto betalen voor iemand die mijn een post stuk stuurd zonder er een postzegel op te plakken.Het is wel erg gemakkelijk om zo de porto bij de ontvanger te innen.

Gewenste Oplossing:

Mijn oplossing is dat ik de porto niet ga betalen.Het is wel erg gemakkelijk om een kaart op de bus te doen zonder porto.En dan de ontvanger er voor laten opdraaien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van der Ploeg,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door chriscor