Klacht: porto

op 02 april 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg zaterdag een kaart van postnl dat ik 1.08 euro te weinig porto heb betaald(of de afzender)heb niks ontvangen en niks verstuurt.wacht tot dinsdag(kan nog komen)nog niks ontvangen.zou kunnen zien waar het om gaat,niet dus.denk toch niet dat ik ga betalen voor niks.als ik wat verstuur betaal ik gewoon wat het kost,en als de afzender te weinig betaald dan moeten ze het daar gaan halen,niet bij mij.

Gewenste Oplossing:

dat postnl kijkt waar ZIJ het fout hebben gedaan en mij niet meer lastig vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c-hello