Klacht: pomp van een filter niet laten vervangen

op 08 april 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via mail contact gelegd met hornbach over een kapotte filterpomp van een aquarium.
De correspondentie zie bijlage:

Op ons laatste antwoord van 6 maart jl, hebben nog steeds geen antwoord op gekregen.

Vandaar deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als wij via een antwoordnummer de pomp kunnen retourneren en een vervangende pomp krijgen. Wij zitten namelijk nog met een grote hoeveelheid filtermateriaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 26 juli 2016 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Droopyd42