Klacht: pomp van een filter niet laten vervangen

op 08 april 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via mail contact gelegd met hornbach over een kapotte filterpomp van een aquarium.
De correspondentie zie bijlage:

Op ons laatste antwoord van 6 maart jl, hebben nog steeds geen antwoord op gekregen.

Vandaar deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als wij via een antwoordnummer de pomp kunnen retourneren en een vervangende pomp krijgen. Wij zitten namelijk nog met een grote hoeveelheid filtermateriaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 26 juli 2016 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Droopyd42