Klacht: Plutosport houdt zich niet aan Wet Koop op Afstand

op 02 april 2013 over plutosport in de categorie Sportwinkel

Sportschoenen besteld bij Plutosport, blijken na ontvangst niet mooi dus het gehele pakket geretourneerd. Vervolgens betaalt Plutosport alleen de waarde van het product terug, en niet de 9,95 euro aan verzendkosten.

Hierover heb ik mijn beklag gedaan, waarop ik geen antwoord krijg maar wel uit het niets 5,95 gestort krijg. Nog steeds niet het volledige bedrag waar ik recht op heb dus!

Nu bestel ik veel vaker bij Plutosport, en niet daar zaten ook bestellingen bij die volledig retour zijn gegaan. Of ik daar toen ook het volledige bedrag heb teruggekregen… nooit op gelet. Bij Plutosport kan je dat dus zeker wél doen!

Terugbetaling gehele order.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar plutosport over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door plutosport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat plutosport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van plutosport

6 jaren geleden - Beste heer van der Plas,Er zijn nogal wat onduidelijkheden rondom de wet 'Kopen op afstand'. In deze wet zijn ook al diverse malen wijzigingen aangebracht. Juist vanwege deze onduidelijkheid hebben wij u de verzendkosten a € 5,95 retour gestort. Het bedrag van € 2,95 dat u niet retour heeft ontvangen, betreft de transactiekosten voor het gebruik van de betaalmethode Paypal. Omdat ook hierover nogal wat onduidelijkheden blijken te bestaan, zullen wij ook dit bedrag alsnog aan u terugstorten. Zodra er meer duidelijkheid bestaat over de verplichtingen van zowel klant als webshop, zullen wij deze uiteraard volgen.Met sportieve groet, Het Plutosport Team

plutosport

Heeft op 03 april 2013 om 15:27 geantwoord

Volledige bedrag is teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door vdplas