Klachten over plutosport

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over plutosport zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Sportwinkel

3 klachten gemeld
3 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

onbeschoft en onvoorspelbaar

Klacht van toord op 09 februari 2021 over plutosport in de categorie Sportwinkel

Ik heb een 2tal paar schaatsen besteld op zondag. Vandaag is 1 bestelling afgeleverd terwijl de andere bestelling verdwenen is. Als ik met Plutosport bel krijg ik de standaard reactie dat de bestelling is afgeleverd bij DHL terwijl DHL aangeeft... Lees meer

KLACHT OVER PLUTOSPORT!

Klacht van mr.LF op 20 december 2019 over plutosport in de categorie Sportwinkel

NOG NÓÓIT ZO'N SLECHTE EN ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE MEEGEMAAKT IN MIJN HELE LEVEN! TEN EERSTE LATEN ZE JE MAAR LIEFST 6,95 VERZENDKOSTEN BETALEN EN MOET JE MAAR LIEFST 75,00 EURO HEBBEN VOORDAT ZE EENS GRATIS GAAN LEVEREN! DAT KAN NIET MEER... Lees meer

Slippers kapot

Klacht van Ibrahim Halil Gulluoglu op 06 augustus 2019 over plutosport in de categorie Sportwinkel

Ik heb armani slippers gekocht maar de 4 de dag begon het los te laten aan de zijkant en dan heb ik het over slippers van 40€ zelf de slippers van de Hema zijn beter dan deze Lees meer

Bezorgklacht

Klacht van Angelique van Kuijk op 28 augustus 2017 over plutosport in de categorie Sportwinkel

zondag een pakketje besteld bij plutosport en vandaag geleverd. Dat is allemaal prima gegaan. Alleen was er vandaag niemand thuis en hebben ze het pakketje door het wc-raam naar binnengeduwd waardoor hij in de wc-pot lag en alle kaarsjes en... Lees meer