Klacht: korting weg na ruilen

op 15 januari 2013 over plutosport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bestelling gedaan(shirt, korte broek, fluit, kaarten en sokken) met 10 euro korting. Vervolgens 1 product teruggestuurd en opnieuw besteld maar dan de juiste maat. De korting die ik voor de hele bestelling heb gekregen is van de teruggestuurde korte broek eraf gehaald. Dit terwijl ik de korte broek opnieuw heb besteld. Kan niet meer terugsturen omdat de labels eraf zijn. Dit valt me echt vies tegen van Plutosport, zeker omdat ik hier vaker heb besteld.

Gewenste Oplossing:

korting verrekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar plutosport over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door plutosport in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Younes81

6 jaren geleden - Wel erg lang in behandeling! Tip: Avantisport is goedkoper en veel meer klantgericht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat plutosport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

plutosport

Heeft op 28 januari 2013 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

De gebruikte kortingscode was geldig bij besteding van € 50,00 of meer. Door het retourneren van artikelen werd (lang) geen € 50,00 meer besteed. De korting is om deze reden inderdaad verrekend. Deze handelswijze staat ook op onze website in de voorwaarden van onze kortingscodes vermeld. Overigens is bij de nieuwe bestelling ook weer een kortingscode (dit maal van € 5,00) gebruikt. Wij hebben de klant - bij wijze van uitzondering - aangeboden het verschil van € 5,00 in de vorm van een waardebon te vergoeden en hem tevens aangeraden de voorwaaden van kortingscodes goed door te lezen, alvorens deze te gebruiken. Dit voorkomt dat hij voor verrassingen komt te staan.
Het Plutosport Customer Service Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van plutosport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Younes81