Klacht: geen medewerking

op 04 november 2013 over plutosport in de categorie Sportwinkel

heb via de site van plutosport een bestelling gedaan maar bij het afronden zag ik dat ik vergeten was de maat aan te passen,daar ik de bestelling later die dag in hun grote magazijn zou gaan afhalenm heb ik gelijk gebeld dat het geen s maar een l moet zijn,dus even naar achter lopen om dat door te geven,maar dat was allemaal veel te veel werk.nu moet ik het afhalen terug geven wachten 5 werkdagen op mijn geld,dan opnieuw bestellen en weer afhalen

ik snap er niets meer vanm

gewoon het artikel omruilen 3 minuten werk

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar plutosport over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door plutosport in behandeling genomen

Bericht van plutosport

5 jaren geleden - Ik begrijp uw reactie en wij hebben dit reeds aan u uitgelegd. Helaas is er voor ons geen mogelijkheid tot het aanpassen van bestellingen. Op het moment dat u een artikel bestelt, wordt zowel de bestelling als de factuur meteen aangemaakt. Vanaf dit moment wordt u bestelling automatisch verwerkt en stuurt ons systeem de berichten eruit dat uw bestelling verwerkt is. Dan wordt uw bestelling in het magazijn verwerkt en klaargemaakt voor verzending/afhaling. Dit proces is volledig automatisch, hiervan kan niet worden afgeweken. Daarnaast werken wij met een actueel voorraadsysteem. Dit betekent dat wij alleen artikelen kunnen verwerken die daardwerkelijk besteld zijn. Op deze manier kunnen wij bijna 100% garanderen dat wat besteld wordt ook daadwerkelijk geleverd kan worden. Het is dus zowel systeemtechnisch als administratief niet mogelijk af te wijken van wat er een klant besteld heeft. Door deze beveiliging kunnen wij geen artikelen uit ons magazijn halen zonder bestelling. De enige mogelijkheid die wij kunnen bieden wanneer iets niet juist is besteld is dan ook het annuleren van een bestelling.Wij hebben u aangeraden om voor het onjuiste artikel een nieuwe bestelling te plaatsen. U kunt dit artikel dan direct met het andere artikel uit de eerste bestelling meenemen. Het foutieve artikel kunt u hier achterlaten en wij zullen daarvan het bedrag aan u terugstorten. U hoeft dan niet 2 maal langs te komen.Met vriendelijke groet, Het Plutosport Team

Alle klachten die gemeld zijn door fransetoos