Klacht: Plotselinge omboeking huisje Village nature

op 12 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ver van tevoren een premium huisje aan het water geboekt voor 4 dagen, een prachtige locatie en dichtbij alle accommodaties. Dit is zomaar uit de verhuur gehaald en sinds gisteren voor ons geannuleerd. Komende maandag gaan wij naar Frankrijk.

Via de email krijgen wij plotseling gisteren een ander premium huisje aangeboden nabij een hondenuitlaat plaats en pony gebeuren. Deze was als enige nog vrij. Dit accepteren wij niet zomaar.
Na 2 x gebeld te hebben met de klantenservice, kregen wij als oplossing een 4-persoons comfort huisje ver achterin het park aangeboden, of we moeten genoegen nemen met het aangeboden huisje met 2 fietsen (ivm een knieblessure) of een etentje gratis, als stukje service. De klantenservice medewerker vond dit een perfect alternatief. Wij ook mits de aangeboden locatie niet voelde als ‘weggestopt’.

Wij zien dat een zeer nabij gelegen huisje nog vrij is. Dit is alleen een vip huisje. Ondanks dat de medewerker aangaf dat omboeken (in dit geval upgraden) naar het vip huisje niet mogelijk is, mogen wij deze alsnog boeken mits wij €80 bij betalen. Deze omboeking was anders €160 bij betalen geweest dus is vanuit Center Parcs een stukje service.

Alleen vinden wij €80 geen kattenpies voor 4 dagen en zitten wij in twijfel of we het aangeboden huisje nabij de hondenuitlaat plaats en ponypark maar moeten doen of die €80 bovenop het totaalbedrag gaan doen voor een vip.

Hoe je het ook wend of keert we hebben geen keuze en zijn teleurgesteld in het alternatief. We zijn al zo lang trouwe gasten (friends). Als het alternatief nou hetzelfde was als geboekt alleen op een andere fijne locatie dan hebben wij er geen problemen mee. Maar dit……we hebben niet voor niets voor een plek aan het water gekozen.

We worden graag kosteloos omgeboekt in het vip huisje. Uw alternatieven zijn echt niet afdoende.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 juni 2018 om 14:12 geantwoord