Klacht: Plotselinge omboeking huisje Village nature

op 18 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn zojuist aangekomen in Village nature.

Tot onze grote verbazing blijkt bij navraag, het huisje 4551 (die wij in januari dit jaar al geboekt hebben) geen technisch defect meer te hebben en een paar dagen geleden zelfs door een ander stel geboekt te zijn! Wat krijgen we nou?!

De manager Dhr Ouns van het Welcome house vind het ook erg knullig aangezien wij zo op tijd dit huisje geboekt hebben en niemand ons heeft gebeld om te zeggen dat het huisje weer beschikbaar was. We hadden volgens hem beter rechtstreeks via center Parcs Village nature kunnen boeken ipv via center Parcs Nederland.
Deze aardige man gaat nu zijn stinkende best doen om ons alsnog in een zelfde huisje aan het water te krijgen. Hoezo alle huisje zijn vol?

Center Parcs wat is dit voor slechte communicatie, waarom zijn wij niet geïnformeerd!? Wij zijn boos over deze gang van zaken.

Graag vandaag nog een reactie van uw kant.

Vriendelijke groeten,

Dennis Smedes
Linda Ensing

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 juni 2018 om 09:50 geantwoord